facebook google
Контакти Головна
ГоловнаРішенняАвтоматизація торгівлі

Фіскальне обладнання

Як зареєструвати РРО

Вагова техніка

Технологічне обладнання

Програмне забезпечення

Протикрадіжні системи

Системи відеоспостереження

Контроль доступу

Кнопки виклику

Техніка KARCHER, Portotecnica

Витратні матеріали

Стелажі, бокси, турнікети

POS-обладнання

Принтери чеків нефіскальні

Принтери штрихкодов етикеток

Етикет-пістолети

Банківське обладнання

Термінали збору даних

Сканери штрихкодів

Пластикові картки

Обладнання б / в, уцінка

Рішення

 
Новини Дилери Контакти
 
Прайс на ПЗ

Автоматизація торгівлі

Автоматизація торгівлі

Великі завдання малої автоматизації

Кому важливіше ефективна автоматизація - власнику торгової мережі або господареві торгового павільйону в маленькому містечку? Прочитавши нашу статтю, приготуйтеся до самих парадоксальних висновків.


Великі торгові мережі, гіганти галузі, лідери на ринку роздрібної торгівлі знаходяться в стані постійного пошуку нових технологічних рішень для управління бізнесом. У власника підприємства такого рівня вже не виникає питання: «Навіщо потрібна автоматизація?». Він веде свою компанію по шляху стабільного інформаційного вдосконалення, тому що це єдиний шлях оперативного управління, підвищення ефективності для збереження конкурентоспроможності.

А що на тему автоматизації думають власники невеликих торгових обєктів?

«У мене маленький магазин, у мене немає грошей на автоматизацію, у мене невеликий асортимент, мало покупців і працівників. Нам не потрібна автоматизація ». З одного боку, все цілком логічно. Але ... Для ефективного управління торговельним підприємством необхідно контролювати виконання безлічі бізнес-процесів. При цьому безперервність вирішення цих завдань має однаково велике значення для підприємств будь-якого масштабу.

У великій компанії ці бізнес-процеси здійснюють цілі департаменти, якими керують їх керівники. При цьому власник бізнесу знімає з себе обовязок оперативного тактичного управління, а займається в основному загальним контролем і стратегічним управлінням. Всі необхідні дані для цього він може отримати з інформаційної системи.

Власник невеликого підприємства, на відміну від свого колеги не може дозволити собі збільшувати штат для того, щоб передати реалізацію процесів. Тому левову частку завдань йому доводиться вирішувати самостійно. І багато в чому саме тому, що делегувати вирішення оперативних завдань не можна - адже без системи автоматизації складно контролювати якість їх виконання!

Так само однозначно треба відзначити, що оперативне управління повинно бути реалізовано більш ретельно в невеликих магазинах - тут будь-яка помилка може стати критичною. Давайте разом дамо відповідь на наступні питання: Наскільки критичними для власника великого гіпермаркету є такі проблеми?
* Затримка оплати постачальнику
* Звільнення касира
* Затримка поставки будь-якого сорту пива
* Десять незадоволених покупців
* Крадіжка одного зі співробітників

А тепер уявімо, що хоча б з однією з цих проблем зіткнувся власник невеликого підприємства, для нього це може стати серйозною загрозою діяльності фірми. Отже, перед власником великого підприємства стоять основні завдання загального контролю і стратегічного управління. А перед власником невеликого обєкта - величезний обсяг оперативної роботи.

Так кому важливіше надійне і зручне програмне рішення для оперативного управління підприємством? А хто з цих підприємств автоматизований? Поміркувавши над цим, висновок, що автоматизація більше потрібна невеликим торговим підприємствам, тепер не здається парадоксальним.

Спробуємо розібратися, чому ж, усвідомивши необхідність в автоматизації, маленькі магазини так неохоче до неї прагнуть. Одна з основних причин: автоматизація - це дорого! Але невже щоденна втрата прибутку за рахунок крадіжок персоналу, за рахунок відсутності затребуваного асортименту, за рахунок незадоволених покупців, обходиться дешевше? Невже власник не планує розвивати свій бізнес? Чи знає товарознавець, скільки покупців приходить в день (а скільки покупців приходить з дітьми), які товари купуються найкраще з 17 до 19 годин, в якому порядку бухгалтер сплачує заборгованості постачальникам?

Звичайно, все це не має ніякого значення, якщо не потрібні прибуток і покупці. Але ж це мета будь-якого бізнесу - прибуток, який приносять покупці. Інші причини не автоматизовано - це незнання, як оцінити окупність. Безсумнівно, все залежить від конкретного програмного рішення і від того обєкта, який автоматизується. Але, виходячи з досвіду, ми можемо говорити про середню окупності через 5-6 місяців. При цьому мова йде саме про грошову окупності, і не береться до уваги організаційна оптимізація процесів управління, яку власник отримує відразу. Ми постаралися, аргументовано довести необхідність автоматизації невеликих торгових обєктів.